Szkolenia i konferencje

Konferencje i szkolenia, artykuły, informacje branżowe, nowości, oferty

Serwis szkolenia24h.pl poleca szkolenie dla telemarketera

junge frau führt ein geschäftliches telefonatJeśli szukasz pracy w branży handlowej, a nadal nie masz wprawy w prowadzeniu rozmów telefonicznych z klientem, to powinieneś zainteresować się szkoleniem handlowym organizowanym przez firmę KC Centrum Rozwoju.

Celem szkolenia dla telemarketów jest nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych z klientem. Program szkolenia „Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego” podzielony jest na kilka części. Pierwsza dostarcza wiedzy na temat sprawnej komunikacji i obejmuje zasady interpretacji komunikatów podprogowych i prezupozycyjnych czy wyjaśnia różnice pomiędzy telemarketingiem a obsługą klienta telefonicznego. Trener przedstawi też elementarne zasady komunikowania się.

Druga cześć dotyczy skutecznej obsługi klienta telefonicznego, w tym tak istotnych zagadnień

– Jak pytać, by uzyskać jak najwięcej?

– Komunikacja podprogowa w rozmowie telefonicznej – ile nieświadomie informacji zdradzamy.

– Umiejętności aktywnego słuchania, wydawania poleceń, wyrażania krytyki

Na szkoleniu nie może zabraknąć również zagadnień dotyczących codziennego warsztatu pracownika jak choćby przygotowanie planu i realizacja skryptu rozmowy czy przygotowania notatek. Dzięki nim telemarketer wie, do kogo i kiedy dzwonić, a także o czym rozmawiać.

Ważne zagadnienia dotyczą klasyfikacji klientów, w tym tych najtrudniejszych. Praca telemarketera w końcu nie należy do najłatwiejszych często może on spotkać się osobami chamskimi. Oczywiście uczestnicy dowiedzą się jakie są sposoby na ”niewygodnych klientów” oraz nauczą się zachowań asertywnych i korzyści z ich stosowania.

Powyższe szkolenie można znaleźć pod tym linkiem: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/skuteczny-telemarketing-i-obsluga-klienta-telefonicznego/28745,227648/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *