Szkolenia i konferencje

Konferencje i szkolenia, artyku艂y, informacje bran偶owe, nowo艣ci, oferty

Serwis szkolenia24h.pl poleca szkolenie dla telemarketera

junge frau f眉hrt ein gesch盲ftliches telefonatJe艣li szukasz pracy w bran偶y handlowej, a nadal nie masz wprawy w prowadzeniu rozm贸w telefonicznych z klientem, to powiniene艣 zainteresowa膰 si臋 szkoleniem handlowym organizowanym przez firm臋 KC Centrum Rozwoju.

Celem szkolenia dla telemarket贸w jest nabycie umiej臋tno艣ci prowadzenia skutecznych rozm贸w telefonicznych z klientem. Program szkolenia 鈥濻kuteczny telemarketing i obs艂uga klienta telefonicznego” podzielony jest na kilka cz臋艣ci. Pierwsza dostarcza wiedzy na temat sprawnej komunikacji i obejmuje zasady interpretacji komunikat贸w podprogowych i prezupozycyjnych czy wyja艣nia r贸偶nice pomi臋dzy telemarketingiem a obs艂ug膮 klienta telefonicznego. Trener przedstawi te偶 elementarne zasady komunikowania si臋.

Druga cze艣膰 dotyczy skutecznej obs艂ugi klienta telefonicznego, w tym tak istotnych zagadnie艅

– Jak pyta膰, by uzyska膰 jak najwi臋cej?

– Komunikacja podprogowa w rozmowie telefonicznej – ile nie艣wiadomie informacji zdradzamy.

– Umiej臋tno艣ci aktywnego s艂uchania, wydawania polece艅, wyra偶ania krytyki

Na szkoleniu nie mo偶e zabrakn膮膰 r贸wnie偶 zagadnie艅 dotycz膮cych codziennego warsztatu pracownika jak cho膰by przygotowanie planu i realizacja skryptu rozmowy czy przygotowania notatek. Dzi臋ki nim telemarketer wie, do kogo i kiedy dzwoni膰, a tak偶e o czym rozmawia膰.

Wa偶ne zagadnienia dotycz膮 klasyfikacji klient贸w, w tym tych najtrudniejszych. Praca telemarketera w ko艅cu nie nale偶y do naj艂atwiejszych cz臋sto mo偶e on spotka膰 si臋 osobami chamskimi. Oczywi艣cie uczestnicy dowiedz膮 si臋 jakie s膮 sposoby na 鈥漬iewygodnych klient贸w鈥 oraz naucz膮 si臋 zachowa艅 asertywnych i korzy艣ci z ich stosowania.

Powy偶sze szkolenie mo偶na znale藕膰 pod tym linkiem: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/skuteczny-telemarketing-i-obsluga-klienta-telefonicznego/28745,227648/

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *