Jak wpływać na decyzje klientów?
Jednym sprzedaż idzie jak po maśle inni muszą się solidnie namęczyć, aby dobić targi? Gdzie tkwi tajemnica skutecznego handlu? Jak zawsze w tym samym miejscu – w specyficznych umiejętnościach.
Jedni się z nią rodzą, inni nabywają w trakcie życia poprzez obserwację, a jeszcze inni muszą się tego nauczyć, aby czerpać korzyści ze sprzedaży, a nie jest to łatwy chleb. Sprzedaż w dzisiejszych czasach przenosi się do internetu, gdzie jest taniej, a przez to sprzedawcy/handlowcy tracą część z argumentów, aby przekonać klienta do zakupu. Trzeba wykorzystać inne argumenty, aby skutecznie namówić klienta do wydania pieniędzy. Jakie to argumenty?
– Możliwość dopytania o wszelkie szczegóły na miejscu w sklepie.
– Możliwość szybkiej wymiany towaru, gdy zachodzi taka potrzeba.
– Możliwość szybkiego zwrotu zakupionego towaru.
– Możliwość szybkiej realizacji gwarancji.
– Możliwość dokładnego obejrzenia towaru.
– Możliwość dokładnego porównania towaru.
– Możliwość negocjacji ceny!!!!
To chyba wystarczające powody, aby zyskać przychylność klientów. Wymienione ceny trzeba sobie umiejętnie ułożyć w głowie, aby krok po kroku wyciągać kolejne asy z rękawa. Tym, którym potrzebna jest dodatkowo porcja wiedzy i podpowiedzi względem tego, jak formułować swoje wypowiedzi, aby nie padł zwrot „nie, dziękuję” odsyłamy na szkolenia ze skutecznych technik pozyskiwania klientów, o czym więcej pod tym linkiem.
Grunt to nie poddawać się, a rozwijać swoje umiejętności dążąc do sukcesu.
M-S-M